Pakuotė ir etiketės. Kiekvienas sprendimas – nuo medžiagos pasirinkimo iki spalvos tono – formuoja produkto charakterį, emocinį lauką ir pasakojimą, kuris prasideda dar prieš atidarant.

Kūrimo procesas apima ne tik dizainą, bet ir mąstymą apie produktą. Pakuotė turi ne tik patraukti dėmesį, bet ir išlikti aiški, funkcionali, būti atpažįstama, prisitaikyti prie konteksto. Etiketė veikia tarsi ženklas: ji perteikia informaciją, bet kartu kuria nuotaiką ir estetinę kryptį.

Svarbiausia – balansas tarp aiškumo ir išskirtinumo. Vizualiniai sprendimai turi būti tikslūs, apgalvoti, bet išlaikyti laisvę, kuri leidžia dizainui kvėpuoti. Tipografija, kompozicija, iliustracijos ir grafiniai akcentai naudojami ne tik kaip dekoras, o kartu kaip struktūra ir atpaįžstamumo idėja, vizualinė sistema, kurioje kiekvienas elementas turi savo paskirtį.

Medžiaga ruošama…..

0